Martinici2012.reismee.nl

Vandaag begon met regen en hield pas op rond een uur of zes tsja wat doe je dan lezen wat internetten hopen dat de boel een beetje droog blijft in de tent. Maar nadat de regen ophield zijn we naar buiten getogen en zijn we een stukje gaan wandelen en op een brug boven een snel stromende rivier opzoek gegaan naar een cache.

Het voetgangers en fietsers pad op de brug was voorzien van roostervloeren en was niet al te star er zat bij elke stap nog al wat beweging in zullen we maar zeggen. Volgens de GPS zaten we halverwege de brug en daar zou het moeten zijn. Onder tussen was aan de andere kant van de brug een auto gestopt en kwam een vrouw haar hond uitlaten. Dus quasi nonchalant mijn schoenveter opnieuw gestrikt en gelijk onder de brug leuning gekeken of er wat verstopt was en jawel hoor er hing een paar meter verder een filmkokertje tegen de onderkant aangeplakt. Ondertussen de vrouw met de hond laten passeren en wij snel de cache gepakt, maar wel zo voorzichtig dat deze niet in het water zou vallen. De boel gelogd en de handel weer terug geplaatst, nu moet ik zeggen dat de vrouw met de hond nu niet echt veel aanstalte maakte om veel verder dan de brug te wandelen. Toen wij weer aan de terug tocht liepen kwam de vrouw met de hond ook weer terug verdacht verdacht hahahaha. Op haar auto zat een sticker van een travelbug hahaha ooohhh dat verklaarde een hoop zij was ook opzoek naar deze cahe en toen wij achterom keken bleek ze inderdaad te zoeken op de plek waar wij vandaan kwamen. Mysterie opgelost !
Tegen de avond zijn we naar Bø gereden om te zien of er toevallig wat restaurants waren en we konden kiezen uit chinees, Italiaans en iets met steaks dus dat laatste maar gedaan en moet zeggen het was lekker eten. Hierna nog even bij de spar naar binnen en nog wat gekocht en toen weer naar de tent. Om niet gelijk weer in de tent te kruipen hebben we ons verblijf met een dag verlengt op de camping en hebben we nog een wandelingetje gemaakt langs de rivier alvorens we weer terug keerde naar ons tentje. Later op de avond begon het weer te regenen en in de nacht schijnt het ook behoorlijk te hebben geregend. De volgende dag was ons voortentje een verzamelplek van water geworden .......